wtorek, 29 marca 2011

Dalsze, graficzne przygotowania do Targów Motocyklowych

      Czas nagli, a tu wciąż trzeba przygotować ulotki i plakaty na Targi Motocyklowe. O pomoc poprosiłam tego samego grafika, który pomógł mi z logiem Kopciuszka, czyli studenta ASP Dawida Biernata. Na Targi potrzebowałam czegoś na kształt ulotki, która promowałaby zarówno stronę, jak i samą wyprawę. Wspólnie ustaliliśmy taką wersję:


        Taki przód, a tył to głównie informację o całej idei Kopciuszka. Kolejnym moim pomysłem na potrzeby Targów była przypinka, którą mam zamiar sprzedawać za symboliczną kwotę "co łaska" a konto wyprawy lub chociażby samego zwrotu za materiały reklamowe, które niestety mocno uderzyły mnie po kieszeni. Ale same przypinki to koszt niewielki (100 sztuk za 110 zł w Centrum Poligrafii Iwion na allegro), więc pozwoliłam sobie na ten dość estetyczny gadżet ;) Poniżej dwie wersje, finalnie zdecydowałam się na tę z prawej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz